Wiadomości

  • 14 października 2020
  • wyświetleń: 786

Bądź gotowy na branżowe eventy. Podpowiadamy, co dokładnie musi zawierać Twoje stanowisko


Materiał partnera:

Wzięcie aktywnego udziału w branżowych eventach to zawsze bardzo dobra decyzja. Wydarzenia o tym charakterze otwierają przed Tobą możliwość zaprezentowania oferty firmy przed szeroką grupą odbiorców. Zdecydowana większość z nich będzie skłonna wydać pieniądze na konkretny produkt bądź usługę. Nie możesz zmarnować tej szansy. Nie dopuść konkurencji do rozwijania biznesowych skrzydeł. Zobacz, jak powinno wyglądać Twoje stanowisko na targi i zgarnij śmietankę Klientów! 


Bądź gotowy na branżowe eventy. Podpowiadamy, co dokładnie musi zawierać Twoje stanowisko



Skromna lada czy może pokaźny system modułowy? Ograniczeniem może być tylko miejsce




Projektowanie stanowiska idealnego na branżowe wydarzenia powinno rozpocząć się już od dokładnego rozeznania, ile miejsca zostanie wygospodarowane Twojej firmie na danym evencie. Dlaczego jest to takie ważne? Posiadając dokładne wymiary pawilonu możesz zaplanować stoisko od deski do deski, uzyskując niepowtarzalny efekt, który wyróżni Cię na tle konkurencji. Warto postawić na kompleksowe systemy modułowe, oferowane choćby przez firmę OmegaSystem, a jeżeli budżet lub wolna przestrzeń stanowią ograniczenie, profesjonalne stanowisko stworzysz nawet z minimalistycznej lady, wspartej dodatkowo ścianką reklamową czy rollupem. Wszystkie wcześniej wymienione elementy ekspozycyjne znajdziesz na stronie https://omegasystem.pl/. Sięgając wyłącznie po sprawdzone rozwiązania otrzymujesz gwarancję powodzenia promocji. Należy zapamiętać, że sukces podczas branżowych wydarzeń bezpośrednio przekłada się na olbrzymi sukces finansowy przedsiębiorstwa w skali długoterminowej.

Wnętrze stoiska również musi przyciągać uwagę potencjalnego Klienta



Sam projekt pawilonu to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz umiejętnie gospodarować także przestrzenią w środku stanowiska. Stawiaj na krótkie, chwytliwe hasła reklamowe oraz na logotyp przedsiębiorstwa. Nie bój wykorzystywać się również barw, które na co dzień kojarzone są z firmą prowadzoną przez Ciebie. Najważniejszy przekaz umieszczaj na specjalnych ścianach modułu lub na nieco drobniejszych ściankach reklamowych. W taki sposób zwrócisz uwagę każdego Klienta, który przejdzie obok Twojego pawilonu. Na branżowych eventach może być ich naprawdę dużo.

Drobnym upominkiem z całą pewnością pozostawisz po sobie dobre wrażenie



Aby jeszcze bardziej zapaść w pamięci odwiedzającego Cię gościa, zadbaj o kolportaż ulotek lub nawet firmowych gadżetów, drobnych upominków. Ich głównym celem jest zostawienie kontaktu do siebie. Tak, aby już po wydarzeniu, na chłodno, Klient mógł odwiedzić sklep stacjonarny czy zadzwonić pod wcześniej wskazany numer i dokonać zamówienia. Dobrze sprawdzają się również wizytówki czy broszury zawierające szczegółowo rozpisaną ofertę. Wśród praktycznych dodatków królują w ostatnich latach drobne dyski przenośne, długopisy lub chociażby notesy z logo.